Ny statistik


Tycker att mönstret för dem senaste 10 dagarna är lite små kul.
Alla fall antalet unika besökare (blåa linjen) då den går som en jädra sick sack söm 8-15/10...
Någon som går in och läser ändast varannan dag?
Känn dig träffad! I see you!

Hahahaha

juste någon gång i november ska man troligen till heron city med nåra polare :)
Will be nice!
ITG, DDR, ParaParaParadise...
Ända tillfällena jag känner mig sant hyperaktiv utan att bli irriterad för att jag inte får utlopp för hyperaktiviteten...
Längtar...


Juste... Varit sjukt ducktig nu.
Blivit lite friskare.
Så jag har passat på att sätta igång en diskmaskin,
sammlat ihop massa skräp,
och gjort en inköps lista efter som vi snart ska iväg och handla!

:)


Och just nu är jag allmänt pepp på det mesta... :)
It's nice!

Snart slut på cigg...
Men ska hursomhelst snart iväg åh handla :)


Ända grovt negativa just nu är att psyk inte ringt mig...
Och att det regnar...
Två stackars sjuklingar ska iväg åh handla i regnet...


Iövrigt har jag haft en små skum dag...
Lallade runt åh tittade på diverse saker på internet...
Hamnade av någon anledning in på en sida med proteser...

Garvade som in i helvete när det specifikt stog att deras "Penis-proteser" inte längre innehöll metall,
så numera blev det inte konstiga situationer när folk skulle resa. X3

Tyckte detta var jävligt komiskt...

Vad mer...
Hmm...
Varierar mig för en gångs skull och dricker svartvinbärste istället för jordgubbste! X3

Är sjukt nyfiken på vilka som följer min blogg... vore kul att veta...
Om ni har lust att droppa nån kommentar så skulle jag blir sjukt glad :)


men nu ska jag försöka göra något mer vettigt...
Bye//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0