Natt aktiv...

Ja, då var det ju konstaterat att den där Rikard aldrig kan vara vaken en hel dag,
Men heller inte kan sova en hel natt.

Detta slutar med att denna blogg ofta får inlägg natt, morgon och kväll, men sällan mitt på dagen.

Nåja.

Sen senaste inlägget insåg jag att monopoly tycoon cpade på min dator,
Därför åkte vi istället iväg och hämtade ett monopol spel :)

Spelat 2 omgångar.
Gammla minnen :)

Det är jävligt nice.


Filosoferandet senaste dygnet har väl varit ganska nollat,
varit förkyld,
kännt mig smått frånkopplad från världen då jag inte åkt till stan på för länge,
och inte mått bra nog att kunna träna (hade bara vart risk åh spy då).
Så träning blir det nog om en stund.

Ska försöka boka tvätt tid idag så att ja kommer ha lite mer rena kläder... :)

Btw så lyser psyk samtalet fortfarande med sin frånvaro...
:(

Seriöst, när jag faktiskt vill dit kan dem inte skaffa en tid åt mig?
Som i, dem kan inte kolla upp när någon har tid,
även om det är om ett jävla halvår.
Eller längre...
Och säga att jag har tid där då...

WTF!!!!!


Lär ju vara värt väntan alla fall... :/
Bluuuuurgh!


Vill att det ska vara december nu!
Vill byta namn!
Vill fylla år!
Vill... massa saker!


Ciao!//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0