NAMN!

Kommit fram till att mitt namn byte kanske sker så tidigt som december...
:)

Vore nice om det blir så.

*Hoppas*


Blev sjukt glad när jag tänkte på det.
Även om ID kortet visar fel kön...
Så är det fortfarande nice om det står rätt namn.

Och det är vad jag kunnat få fram bara 800kr,
då sparar jag minst 2 års lidande med fel namn.
För ja, absolut minst 2 år skulle det ta innan utredning och allt betalade dem 800 kr åt mig...

Då lägger jag faktiskt hälldre ut den summan själv...


Iof är det 400 kr till innan jag får det på ett leg...
men  och sammanlagt 1200 kr...

eller 2 år...
jag tror alla förstår mig på den punkten...

Men nu ska jag ut åh röka//Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0