Naglar

Noterade nyss att jag omedvetet slutat bita på naglarna,
Då dem faktiskt numera existerar,
dessutom är nagelbanden hela.

Detta om något tyder på att jag blivit lugnare,
då jag försökt sluta utan framsteg i 10 år...
Och nu verkar ha gjort det omedvetet.

I övrigt studerade jag även statestiken.
:)
Dyker upp folk till mitt lilla hörn av internet allt oftare...

Kul att någon uppskattar mina skumma tankar :)


Iof är bloggen 2 flugor i en smäll.
Skriver av mig mina konstiga tankar,
och dokumenterar samtidigt hur jag utvecklas sedan jag började komma ut som Ftm.
Började berätta att jag är Rikard.


tror jag kommer gilla att läsa bloggen själv också om någon månad...
Brukar vara sjukt facinerande att man utvecklas så mycket mer än vad man märker.

aja, ska hitta vettiga kläder nu, tjarrå!
//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0