Lösningar...

Alla problem borde ha någon form av bra lösning.
Men ju längre tid man lever,
desto fler problem utan lösningar hittar man.

Är fortfarande övertygad om att allt kommer bli bättre...
Kanske inte bra,
men bättre.

Och dem sakerna jag trott ska förändras har faktiskt gjort det.
Allt löser sig tillslut.
Livet kompenserar även ofta upp skiten...

Trodde aldrig under grundskolan att jag skulle ha så många polare som jag i nutid har,
trodde bara sakerna skulle bli värre.
Men nu ser jag förändringen.

I nutid ser jag också en period som kommer förbättra mitt liv,
den perioden ligger framför mig.

Saker kommer bli bättre.
Jag började på botten,
men jag klättrar uppåt,
visst faller jag ibland,
men jag ger aldrig upp,
jag ska nå toppen.

Jag ser ljuset,
högt där uppe,
dit jag aldrig trott att jag kan nå.
Men jag är närmare än någonsin.
För varje dag som går,
ser jag ljuset lite tydligare,
lite närmare.

Hur många gånger jag än faller,
trots att fallen smärtar mer ju högre man har Klättrat,
Så ska jag kämpa,
Jag kommer nå toppen.

Utan kamp kommer man aldrig någon stans.
(ja, den suger, för att den är skriven av mig nu dem senaste 5 minuterna... den är inte menad att vara jätte fin,
utan mest för att få ur mig tankar som allt annat jag skriver här)
//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0