Hemma igen.

Åkte in och lallade runt i stan i ungefär en timme.
Vilket mest blev lite oplanerat gående på olika gator runt centralen,
då jag insåg att det var kallt och inte riktigt kände för att röra mig allt för långt från värmen.
Det slutade också med någon skum diskution med en random kristen kvinna som delade ut massa papper till mig.
Lite små kul,
inte för kristendomen i sig,
utan att se någon vara så engagerad om någonting tidigt på morgonen i kylan vid centralen.
Därför tänker jag faktiskt läsa igenom vad som står på papperna,
även om jag själv oftast ogillar kristendom...

Well, nu är jag på sjukt bra humör alla fall,
frisk luft fick huvudet att vakna till lite mer.
Nu blir det lite träning, en dusch,
och sedan tänkte jag försöka hitta någon som pallar komma över och vara social :)

Typ spela monopol och dricka kaffe/te.
Känns små vettigt...

Bye// Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0