Han

Nu har jag varit öppen i nästan 2 månader om vem jag är.
Framstegen med att få igång någon utredning har ännu uteblivit.
Men däremot så har jag kommit och min nära omgivning kommit långt.

Jag själv har blivit väldigt trygg med mig själv.
Alla jag har snackat med har varit accepterande,
Och dem flesta har verkligen varit awesome! :)
Jag har inte behövt känna mig tyngd över att berätta det för någon.

Nästan alla har stöttat mig.
När frågor har dykt upp angående det från okända individer,
då har folk stått vid min sida,
Intygat att jag är jag.

Jag är väldigt jävla glad,
för jag vet att det inte går lika smärtfritt för alla.

Det ända störmomentet jag har är väl att min mor inte gärna verkar vilja aceptera det.
Men hon har inte sagt upp kontakten,
inte börjat ogilla mig.
Hon bara...förstår inte.

Det är förklarligt åh andra sidan.

Jag är glad att resten inte verkar ha något problem med det.
:)








Veckans planering:

Måndag:
Stan
Sen får vi se om det blir hem, mangakai eller egalia.

Tisdag: Försöka jobba lite om lajvet.

Onsdag: Söka jobb... hoppas jag alla fall att jag kommer göra.

Torsdag: Egalia eller tss troligen.

Fredag: Åka och hälsa på Farfar och Farmors grav.
Köpa Tekken 6.
Spela Tekken 6.

Lördag: Fest eventuellt.

Söndag: Spela tekken 6!!!!!




Men nu ska jag ut och röka, käka och... sen får vi se...
Bye// Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0