Foto på lite nya kläder...



Jupp, här dök ett foto upp på mina nya byxor och den gröna stickade tröjan.


Men för tillfället behöver jag skriva av mig frustration.
Vaccinet igen.
Fått ny information som gör mig extremt irriterad.
Bieffekter är ju som en del känner till inte dokumenterade pågrund av bristande forskning om vaccinet innan dem lurar på folk skiten.
En inofficiell bieffekt som verkar ganska vanlig är dock att man kan må jävligt piss i obestämd tid efter sprutan.

Detta bekräftat då en nära relaterad till mig tog sin spruta i fredags,
och sedan dess inte kunnat jobba trots att nästa inget hindrar människan annars.
Flertalet samtal om denna bieffekt har dykt upp på stan.
Det kan vara allt från någon timme till åtminstonne en vecka.
Uppföljning på detta kommer dyka upp.

Sedan har det även påträffats ett fall men en äldre man som dock inom 24 timmar efter att ha fått vaccinet.
Han var i riskgruppen pågrund av ett hjärtfel.
Hurvida det har med vaccinet att göra är inte bekräftat,
Men det känns som en sjukt ovärd risk.

Så ja, mer negativa dokumentationer om vaccinet, ännu vet vi inte vad det kan ha för långtids effekter.

Blev även sjukt arg när kopplade att gravida troligen är klassat som en riskgrupp.
För nej, den lilla mängden kvicksilver och andra idiotier som finns i vaccinet är inte dokumenterat farligt för en vuxen människa.
Men ett foster?
Jag är ganska skeptisk till att dem skulle tåla samma mängd av något gift som en vuxen person.
Också att små barn kan vara i riskgrupper och tvingas på skiten!!!!


Ja, jag är sjukt jävla förbannad.
Och det är inte helt obefogat,
då många närstående deffineras som riskgrupp.


Blää!!!!

Men okej...
tänka på något annat...
Äta!!!
Lär dyka upp fler bittra inlägg om ämnet sen.
Ciao// Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0