3 inlägg i ett

07:54
Av samma anledning som tidigare så står tiden högst upp, för mitt internet hatar mig.

Oh well, börjar vänja mig.
Nu sett tre avsnitt bakugan.
Barn serier och ingen sömn slutar med att man har intelligensen av en zombie...

Ska se ett till avsnitt, sen blir det frukost.
Hunnit träna lite nu också.
Sjukt nöjd.
Höll på att bli trött, Träning får en att bli jävligt mycket piggare.
Ska kanske ut åh promenera istället för ett avsnitt.
Känns vettigare...

Luft, motion.
:)

Känns som att det vore jävligt nyttigt.

Så planen för morgonen:
Kort promenad
Dusch
Frukost
10:00 Åka till "Walking with dinasours"


Känns vettigt :D

bye// Rikard

 

14:31
Tillbaka i lägenheten.
:)
Dinosarierna var nice :)
Hade kul.
Var dock sjukt frustrerad på att försöka komma ut därifrån efteråt.
För många småbarn!

Har även cigg och energidryck vilket gör mig på bra humör.

X3


Blir fest ikväll...
Men just nu funderar jag på att träna mer...
Är ganska pigg fysiskt,
och behöver vakna till lite...

äh fortsätter skriva om en stund.
bye// Rikard

 

14:57
Tränat lite, druckit te och...
Inte så mycket mer...
Insett att jag inte har någon dricka till kvällens fest.
Vilket suger.
Men kan bli kul ändå.
Kanske kan snylta lite av folk...
Får hoppas på det :)

Just nu funderar jag på hurvida jag ska palla hitta vettigare kläder...
Men jag trivs med dem jag har just nu...
Bättre med varmt och bekvämt än speciellt utvalt för att vara snyggt.

Är även glad över en sak med min kropp btw.
Efter som jag har insett att kill kläder rent storleksmässigt passar bättre på mig.
Trots att det verkar mysko...

:)

Men nu ska jag försöka lägga upp det här inlägget.
Ciao//Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0