Vinter morgon...

Börjar bli lite bitter, enligt mig så ska det finnas djup snö överallt nu!
Hittills har det bara snöat lite vid 3 olika tillfällen.
Det är inte okej!

Denna morgon blev man dock på bättre humör då jag fick en plötslig inpuls åh testa en drink idé...
Blev sjukt gott.
Gin
White cola powerking (cola smakande energidryck)
Cocacola
(Högt glas, häll i valfri mängd gin, fyll upp med cola till ca halva glaset, och andra halvan av glaset med powerking. )

Blev sjukt nice.
Och funkade för att vakna till trots att det var ganska tidigt på morgonen,
molningt tråk väder och ingen annan vaken... :)

Nu har jag tittat runt på internet,
svarat på folks medelanden,
Haft ganska tråkigt.

Vilket slutat med mer travian spelande då soffan är upptagen av en sovande polare,
så jag har ingen möjlighet att spela tekken 6 just nu.

Lite synd...


Men nu ska jag ut och röka... x3
Bye//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0