Vårdguiden.se= Frustration!!!!

Okej,
Efter min redan vad det känns som evighetslånga väntan på att psyk ska ringa tillbaka till mig försökte jag återfinna deras telefonnr,
som försvann tillsammans med mitt åkkort och soc nummret.
Deras inkompetenta sida gör dock att det tar 20 minuter att äns hitta var det står om transpersoner bla bla bla...

Där får man veta om diverse sexuella läggningar,
samt transsexuella och transvestiter.
Detta känns i sig självt jävligt ovettigt.

Längst ner på sidan står det dock:

"Fråga om råd

Du kan dygnet runt fråga en sjuksköterska via internet genom att logga in på Mina vårdkontakter och få ett personligt svar inom två timmar.

Du kan dygnet runt prata med en sjuksköterska och få råd, ring Vårdguiden på telefon 08-320 100."


Jag har inte nog med pengar på min jädra mobil för att ringa dem
och dessutom ogillar jag att ringa folk.
Så därför tänkte jag försöka med alternativ 1 istället. Mail!
Men, självklart ska deras hemsida och dess länkar vara så inkompetenta och vägra funka när man då ska försöka komma åt den tjänsten!

Detta har jag nu spenderat ungefär 30-40 minuter med.
Vad i helvete!

Kan inte åtminstonne nånting fungera som jag vill?
>.<'


Helt allvarligt så pallar jag inte.
Och sen ska man dras med dylika idiotier i 3 år dessutom?
WTF!

Jag tycker det räcker mer än väl med det helvetet jag redan har,
som är skälet att jag behöver få tag i dem!
Jag behöver inte få ett till helvete pga det!

Skulle dem inte bara kunna låta en komma dit,
boka en tid, träffa dem, få remissen åh bli av med dem.

-.-'


Jag är inte avundsjuk på alla som faktiskt måste ha kontakt med dem i annat syfte alla fall,
Som i att behöva en mer långvarig kontakt med dem.
Psyks omständigheter lär fan varit skäl till x antal fall av att folk sedan faktiskt behövde deras så kallade hjälp mer.

Blääääää!


Jag är bitter...
funderar på att sova... får se...
bye//Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0