Trusted

Igår låg jag mestadels hemma, vilade mig.
Men jag åkte in till stan en kort stund på kvällen :)

Det var nice,
Träffade massa folk och hade intressanta diskutioner,
Köpte lite saker som behövdes hemma
 :)

Blev även facinerad- igen...
Över hur många som litar på mig.
Att jag får veta saker som absolut inte får spridas,
Då detta skulle kunna innebära någons liv.

Jag är åh ena sidan väldigt stolt,
Då folk faktiskt tycker att jag är en sådan person dem kan snacka med,
Och att folk vet att jag inte anser att jag har någon anledning att sprida saker vidare.

Detta är i allmänhet intressant.
Då jag själv inte vet riktigt vad som gör att jag blir den personen.
Jag menar, självklart kan man hålla en sådan hemlighet.
Men...Vad gör att jag utstrålar en sådan trygghet att jag är den ända folk litar på att säga sådant till?

Jag menar, jag är ju inte ovanligt stabil, lugn osv.
Vissa saker kanske man helt enkelt aldrig ska förstå.

Ciao// Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0