Teori om "Vårdguiden.se" + "att göra lista" m.m.

Enligt deras hemsida ska man kunna logga in,
Maila dem och få svar inom två timmer vilken tid som helst på dygnet.

Men när man försöker komma åt länken för att logga in/Skaffa konto så fungerade inte länken på hela natten.
Men nu, dagtid så fungerade den.
Jag misstänker att detta är avsiktligt,
och att dem nattetid inte hade personal, därför failade dem länken för att man inte skulle kunna säga något när man inte fick svar inom 2 timmar.

Bara en teori, men med allt strul skulle jag inte bli förvånad.

Nåja, nu har jag alla fall skrivit in uppgifter,
för att kunna få ett lösenord.
Vilket dem btw envisas med att skicka via posten,
Alltså, dem kan inte som resten av allt som finns på internet skicka mail,
utan dem skickar ut det med brev, till adressen man är skriven på.

Detta Suger!

Så om några dagar får jag åka över till mina föräldrar,
hämta det jädra brevet med mitt lösenord.
Allt detta för att jag ska kunna skicka ett kort mail till dem och fråga några saker som dem har way för lite info om på hemsidan.
-.-'

I övrigt så ska jag även försöka lalla iväg till vårdcentralen,
få ny migrän medecin utskriven, då min gammla tydligen slutat existera (Dem tillverkar inte den sorten),
Kan ju passa på åh kolla med honom om han kan hjälpa mig fixa nått mer också...
Nåja, det är väl värt åh kolla upp antar jag.

Så min att göra lista är nu:
*Ringa vårdcentralen
*gå till vårdcentralen
*hämta mitt lösenord
*ta reda på var PRV (patent och registrerings verket) håller hus...
*Kolla upp om det finns blanketter att hämta hos PRV, annars skriva ut hemma hos mina föräldrar
*Fylla i namnbytes blanketter
*Maila vårdguiden.se när jag fått lösenordet
*försöka sluta vara frustrerad på allt som har med svensk vård att göra

Men nu ska jag äta min frukost... vilket jag glömt i någon timme,
Så ni får ha det så bra så länge.
Ciao//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0