Psyk *suck*

Blev väckt, av en skåning som tänkte gå åh lägga sig för typ 1½ timme sen.
Lyckades inte somna om.

Därför sitter jag här igen.

Är väldigt allvarligt frustrerad på detta.

Nåja, mer filosoferande.

Psyk har, som ni kanske förstått fortfarande inte ringt tillbaka till mig.
Har ingen möjlighet att ringa dem heller.
Får åka över till mina föräldrar för att låna deras telefon isåfall.
Oh well, det är värt det.

Men jag är frustrerad och otålig.
Jag måste av ekonomiska skäl vänta till december innan jag kan fixa namnbytet.
Jag måste vänta på att psyk ringer tillbaka till mig,
för att kunna få en tid för att träffa läkaren.

Så att hen kan skicka en jävla remiss!
Vill få börja min utredning.
Det är segt nog att dem ska när utredningen väl börjar ta ett år på sig för att...
Veta samma sak som jag redan vet!
Som alla runt mig redan vet.

Det frustrerar mig tillräckligt.
Och då måste dem tvångsmässigt ta evigheter på sig,
med att ringa tillbaka så att jag äns kan få remissen för den jädra utredningen.

Det är inte okej!

Oh well... klockan är 07:54 så jag pallar inte vara bitter just nu
Ciao//Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0