POPCORN!

Okej, för tillfället är jag lite små trött och pga ett antal personer frustrerad.
Men åh andra sidan är jag även på ganska bra humör.

Jag fyller år om mindre än en månad,
vilket är nice,
Jag har dessutom allmänt varit på lite bättre humör då jag känt mig bekvämare med mig själv i ett drygt dygn,
Mot vad jag brukar.
Det är nice.

Inte helt säker på varför dock...
Men det är posetivt, så jag klagar inte.

Just nu sitter jag åh lyssnar på random musik på youtube...
Och dricker kaffe...
Jag kanske skriver nått mer djupt inlägg senare...
finns nämligen en risk att jag inte kommer sova i natt...

X3

Är nämligen hemma hos en polare...


oh well brukar inte sluta sömn.

Anyway,
bye for now//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0