Packers...

VARNING för dem som kanske inte vill veta sådant: Packer är vad det kallas med det man stoppar i kallingarna för att det ska se mer rätt ut. Då Detta kanske inte är något alla vill läsa om så finns denna varning!

Hahah,
Kollat runt på olika sidor angående ämnet.
Tyckte att det var lite små facinerande,
Då det känns som en hel vetenskap med alla olika sorter.

Okej
pris: 10kr-20 000 kr
(fullt seriöst ja)
Exempel:
Billigast: Ihopknöglade strumor
Dyrast: Special tillvärkad protes

Därimellan dyker diverse dildo aktida föremål upp,
fyllda kondomer m.m.

Majoritet av tiden skrattade jag när jag läste om detta...
Då förslagen känns absurda som in i helvete.
Men det var ganska intressant.
Snubblade även över ett förslag som faktiskt kändes vettigt.
Då det inte var allt för dyrt och ändock se realistiskt ut.

Detta tänker jag dock inte nämna vad,
För det känns dels inte som en detalj jag är berädd att delje,
Dessutom är det egentligen inte relevant för er.

Dock kan jag påpeka att det är minst 100 gånger bättre än strumpalternativet (vilket är den sugigaste nödlösningen någonsin enligt mig)
Men detta har jag alltså fixat nu.

Är på ganska bra humör då jag hittade ett fungerande alternativ.
Så utifrån ser alla fall min kropp ganska rätt ut nu. :)

Långt ifrån vad den en dag ska bli,
Men så bra det går just nu alla fall :)

Hoppas alla har det bra :)
Bye//Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0