Ont...

Smått irriterad just nu,
Vart in i stan,
Sedan över till en polares mor
och sen, precis utanför porten när man kommer hem igen så hugger det till i lungorna.
Vet inte riktigt vad det är,
Ont gör det.
Men får se,
Fortsätter det så får jag väl kolla upp det.

Nåja, att det börjar göra ont i lungorna är väl inte konstigt.
Kedjerökare som man är får man väl skylla sig själv.

Fick även ett par yrsel attacker påväg upp för trappen,
Relaterat till att det gjorde ont.
Så nu sitter jag åh tar det lungt en stund.

Nåja, blev på lite bra humör över att jag faktiskt ätit frukost,
Då det serverades frukost hemma hos polarns mor,
och jag faktiskt hade ätit redan.
Med tanke på att det var ost, smör, vitt bröd...
Så var jag glad att jag slapp...

:)

Men nu ska jag se om jag kan fixa lite saker jag borde.
Ciao//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0