Oepiskt

Var tvungen att äta på kvällen.
Mår piss just nu,
Men jag har ingen möjlighet att spy,
Då folk kommer höra det,
och dem blir typ sura på mig.
Pallar inte.

Ångest!
Vill inte ha ätit.
Äckligt!
Vill inte!!!

Iof fick jag kött,
vilket är grymt bra, protein.
Bygga muskler.

Men var tvungen att äta aldelles för mycket.

:/

Vill hitta bättre i området.
Bara dra ut och springa,
Tills varenda äcklig kalori är borta.

Bli av med allt äckligt fett.

Men jag hittar inte.
Blää!

Varför i helvete äter man när man vet hur äckligt man mår efter?
Eller snarare, varför lyckades jag inte övertala folk om en mindre portion till mig?

Lyckas inte äns med en så simpel sak...

Måste ärligt skärpa mig.
Träna mer, bli bättre.
Inte släppa kontrollen.

Suck...
Måste ha råd att köpa kanel imorrn.
Men nu ska jag göra kaffe...

Behöver...


Kommentarer
Postat av: Lingva

Men hjälp.. jag har inte hunnit läsa allt detta. Men 2 rader räckte för att jag skulle bli tvungen att skriva...



hm... så vad ska jag skriva. Jag önskar jag hade varit någon människa i ditt liv som kunde hjälpa dej på något vis!! Jag känner dej inte, men jag vet detta ändå. Du är SÅÅÅ värdefull på alla sätt o vis. Låt inte någon ångest förblinda dej från att se det.



Jag har mer lr mindre erfarenhet av både ätstörningar och FtM-"problem". Om du skulle vilja prata med någon så finns min msn att få..



skickar tusen varma kramar

2009-11-28 @ 18:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0