Lycka

Insett hur brutalt olika vissa perioder i livet är.
Tränat, varit och handlat och är nu hemma, ska snart träna mer...
Detta känns därför som en bra dag,
Fast jag hade mental breakdown i stan/på tåget efter som jag var tvungen att äta en ganska stor kaka.
Smakade bara fett, vilket beror på ana för er som inte förstår.

Träning:
hitills bara hunnit/orkat:
75 situps,
100 (vete fan vad det heter, mest klasiska hantel träningen...),
50 såtående hantel press,
50 (vad fan det nu heter... tränar vaderna alla fall)...
Inget mer... Vilket känns jävligt Patetiskt.

Måste träna mer.

totala målet för idag är (samma ordning, så jag slipper skriva om vad för övning):
200
200
125
250

+
100 rygg (vete fan vad den övningen heter heller)
200 "grodhopp" (hahah jumpa lärares namn på det... Dunno)

Kanske mer...
Men det är minimi vad jag måste klara idag.

Måste förbättras!
Än så är det för jävla lite!

Men köpte en massa grönsaker och frukt när vi handlade,
Och diverse nyttigheter vi behöver.

Ska bli smalare, snyggare, mer vältränad, mer rätt!!!!

Kanske till och med en dag,
om lång tid kan se mig som faktiskt snygg,
Utan att det är förnekelse av hur jag ser ut.

Vore nice.

Men nu ska jag träna,
Och duscha...

Kanske blir tvungen att äta något mer innan jag somnar.
Typ... gurka eller morot.
Får se...
Men det går nog.
Varit ducktig och ätit massa äcklig (enligt ana)
mat idag;
2 mackor, ost, smör, kalkon, kaka, haft mjölk i kaffet...
Druckit lite cola.

Äckligt. Därför ska det bort :)

Bye//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0