Lycka :D

Vi köpte en våg idag :)

Jag är sjukt glad,
Sedan sist jag vägde mig har jag gått ner 5 kg :D
Dock är det 2 veckor,
Så nej, det är inte jätte mycket.

Dock så glädjer det mig att se att mina ansträningar ger resultat :D
Dessutom har jag ersatt en del fett med muskler, Så det är sjukt nice!
(Muskler väger mer än fett)
Efter som det innebär att det är ganska många kilo äckligt fett som försvunnit. :)
Musklerna syns det nämligen att dem har ökat,
Så det är jävligt great!

Dessutom så vägde jag mig inte något direkt ultimat tillfälle.
Så jag dels har druckit ganska mycket (vatten och kaffe, men det är vätska som inte gått igenom kroppen,
Vilket lägger på lite alla fall.

Även köpt torkad papaya och lite annat gott,
Så nu är jag glad... :)

Detta är därför bedömt som en jävligt bra dag.
Trots att jag inte hunnit träna.
Men gått runt en del alla fall :)

Tänker snart sova, så jag faktiskt fixar min sugiga dygnsrytm också.

Juste, 1 vecka kvar nu till jag fyller år.
:)

Sjukt nice :)

Och imorrn är det måndag...
Då ska jag träna,
Och sen åka in till stan :)

Får se vad mer som händer.
Kanske ska köpa en sak till imorrn,
får se...


Juste...
För er som faktiskt känner mig,
Hahaha blivit besatt av 2 låtar...
Som inte är min vanliga musik stil X3

Someone I Once Knew  av Dead Celebrity Status
och
Courage av Superchick

Ja, jag vet att skälet att jag blivit besatt av dem är vad dem handlar om...
Men det är fortfarande ganska udda för att vara jag.

Hahahaha


Men nu ska jag blanda iordning müsli,
Duscha, kolla lite saker på internet och sen sova.
^^

Hoppas alla har det bra. Bye//Rikard

Kommentarer
Postat av: Lingva

Antar att det är onödigt att säga att 5 kilo på 2 veckor är mycket.



Antar också att det är lönlöst att påminna dej om att muskler inte kan byggas om du inte äter något fett.



Det är inget fel med att vilja gå ner i vikt. Men allt ska göras med måtta.



För övrigt.. tumme upp! Ja, låtarna ÄR bra!! ;)

2009-11-30 @ 13:49:21
URL: http://lingva.blogg.se/
Postat av: Rikard

Hmm... Allting är relativt,

enligt mig är det inte mycket.



Jag får i mig viss mängd,

Då väldigt många saker innehåller det.

Men för att bygga muskler så är det protein som är relevant... Vilket jag är nogrann att få i mig just för att kunna bygga muskler.



Jo, teoretiskt sett håller jag med dig.

Men jag har väl en lite annan deffination än dig på just den punkten.



:)



//Rikard

2009-11-30 @ 20:02:22
URL: http://yokoshima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0