Långt bort...

Man inser att man är storstads människa när man tycker att något som går att nå med vanlig komunaltrafik känns som långt bort.
I detta fall åkersberga.
Är hemma hos en polare och har tillfälligt snyltat datorn...

Sitter åh glor på tv,
ritar och dricker kaffe,
Sjukt värt...

Köpte bindern förut,
Jag kom faktiskt iväg i tid.
det är sjukt nice :)

Dem hade dock bara en kvar av den modellen jag hade tänkt mig,
Men hade tur, den satt sjukt bra.
Dessutom trycker den inte lika mycket på bröstkorgen som den förra,
utan fördelar trycket bättre så att det inte känns lika skumt.
Jag är grymt nöjd :D

Så ja, nu kan jag röra mig normalt :)
Utan att bli lika ansträngd efter som mina lungor inte är ihop tryckta längre :)
Nu har typ all träningsvärk släppt.
Så får sjuk tränings abstinens...
Men, men...
Det är som det är helt enkelt.
Kommer väl troligen motionera rätt mycket imorrn...

BTW så har jag insett att tv är skumt.
Brukar inte kolla på tv då vi bara har 1an, 2an och 4an hemma.
Så det är sjukt ovärt.
Dessutom har jag inte gillat tv så mycket innan utan som mest tittat på det för att ha bakrunds ljud när jag tecknat.

Men nu ska jag fortsätta rita... Om min kamera bestämmer sig för att lyda mig kanske ni får se lite av mina skumma bilder sen...
Dock inte säkert.

Men ni får ha det bra,
Bye//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0