Kropp...

Blir kvar här ute en natt till...
Efter som jag delar av dagen hade för jävla ont för att palla göra något.
Jag hatar den här kroppen.
Så har tagit värktabbletter,
Gör inte lika ont längre,
Men stannar alla fall, känns bättre.
Pallar inte komunaltrafik.

I övrigt inget nytt.
Min mobil är död,
Verkar inte finnas någon laddare,
men får se.

Btw så kommer en av alla bilder jag tecknade igår troligen upp när jag kommer hem.
Funkade att fota den. :)

Blev väl alla fall okej.
Första äns halvseriösa teckningen på länge...
Kanske postar nått gammalt crap om jag pallar också.

Jag är ganska utråkad nu,
men fanns tydligen en laddare.
Hoppas den funkar :)

^^

Så ska ladda mobilen.
Sen lär jag väl fortsätta teckna.

Ni får ha det bra,
Ciao//Rikard

Kommentarer
Postat av: Vincent

Hejsan, hittade just din blogg här och har läst lite ^^ Jag ska precis börja med min egen utredning :) och, Jag vill se teckningarna XD

2009-11-17 @ 14:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0