Honung och halstabbletter... :)

Ibland älskar man sina föräldrar.
Särkilt när man är sjuk.
Bad dem tidigare idag om att jag skulle få honung och halstabbletter,
Då min hals gjorde ont och det brukar hjälpa.
Dessutom skulle dem hursomhelst komma förbi med min vinterjacka som varit på lagning. :)

Fick något mer än vad jag väntade mig:
Jackan, 4 burkar honung, 3 påsar halstabbletter,
2 liter glass, en påse clementiner, persikote,
3 liter mjölk, våfflor, 2 rullar kakor...

Sjukt nice! :)
Helt klart glad över deras "sjuk-kit",
:D
Så nu har jag ätit 1 våffla, 1 clementin och sitter med en stor tekopp i knät (Blåbärste, vatten, halstabbletter, massa honung och mjölk).

Behövdes... helt klart.
Det mesta jag har gjort idag är att sitta vid datorn och typ ligga åh vila.
Mer av det sistnämnda.

Hade troligen inte klivit upp före frukost om jag inte skulle möta dem. :)

Men nu ska jag fixa med lite andra saker på internet.
Ha det bra// Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0