Funderingar om könsutryck

Lite intressant.
Insåg att igår att ett av dem enklaste sätten att överyga någon om att...
Jag är den jag är...
Var att rabbla mina namn.
(Dem jag rent tekniskt byter till i december).
Då personen inte verkade helt övertygad innan...

Tyckte det var en random detalj om "hur man passerar som kille"...
Då dem flesta tipsen är sjukt random...
Men jag aldrig upptäckt det där innan.

Dock har jag suttit och läst en del sidor där dem drar upp betenden man kan tänka.
Analyserandes mig själv så insåg jag att alla sakerna jag läste är saker jag redan finner fullt naturliga,
Och har gjort detta väldigt länge. ^^

Det är lite små kul. ^^

Nåja, även när jag försökte vara kvinnlig fanns det ju iof biologiska killar som bedömde mig som mer manlig än dem.
Vilket kanske borde ha sagt något om det jag långt senare helt insåg... :)

Eller vad tror ni?
Bye// Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0