Familjesituation.

Insett hur mycket som hänt inom min familj,
Sen dess att jag berättade att jag är snubbe.
Före kunde ni ju läsa att jag var sjukt orolig.
Trodde ärligt inte det skulle gå bra på något sätt.
Men...
Verkar nästan vara mer omtyckt nu,
än förut...

Och alla har verkat en aning lugnare.

Vet dock inte varför,
Eftersom min mor inte riktigt verkar uppskatta situationen.
Men allt har på något sätt blivit mer avslappnat,
Mer lättsamt när man träffar dem.

Är inte orolig över det när jag ska åka åh träffa dem,
Ingen större oro för bråk.

Det är väldigt mycket som förändrats.

Och allt går inte riktigt att förklara.
En stämning helt enkelt.

När jag tänkte tillbaka och insåg det blev jag väldigt glad alla fall,
För det är en bra början,
Och jag kan bara hoppas att det fortsätter i rätt riktning. :D

Bye//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0