Bloggen, Stöd och Framsteg.

Nu är denna blogg uppe på över 180 inlägg :)
Känns inte som ni läsare får för lite att läsa alla fall ;P

Shore,
Just nu är det mesta rätt oseriöst +
Vissa inlägg om mina tankar och idéer kring min situation.
Men tyvärr finns det ju inte mycket annat än mitt liv i allmänhet
och mina tankar att skriva om förns utredningen kommit igång.

Men ni som läst majoritet av bloggen lär ha sett utvecklingen.
Precis när jag började komma ut var jag ju så jävla osäker,
På vad folk skulle tycka och tänka.

Nu är det för mig och min umgängeskrets naturligt.
Alla vet ju att jag inte är en tjej alla fall.

Dessutom har jag ett enormt stöd från alla mina vänner,
En del hjälper mig även med lite vardagliga tips.
Men framför allt så har alla verkligen ansträngt sig för att lära sig namnet
och att säga han.
Även varit sjukt stödjande och förstående.
Det är så jävla nice.

Sedan roas jag fortfarande över dem som tyckte att det var det självklaraste i världen.
Och mest verkade ha kul åt hur lång tid det faktiskt tog mig att inse det.

:D

I övrigt verkar jag ha gjort en hel del framsteg i takt med att mitt självförtroende har stigit.
Folk jag träffar för första gången undrar inget.
Utan verkar uppfatta mig som biologisk kille från början.

Det känns jävligt bra :)


Och att jag själv sen jag förstog felet mer fullt ut även kunnat acceptera min situation mer nu! :D
Eftersom jag ändock vet att det någon gång kommer bli bättre.
Majoriteten av mitt liv kommer jag fortfarande antagligen leva i rätt kropp.

Då jag nu ändast är 18 år (Snart 19 iofs, Mindre än en månad kvar till jag fyller!!!!)
Om man då räknar, för att ha marginal så är det ju alla fall inte mer än ett år till min remiss kommer fram,
(hoppas jag alla fall?)
sen är det ca 3 år till allt är klart.
Så som mest kommer jag vara 23 när allt är klart! :)
Och fall jag inte råkar få någon sjukdom eller råkar ut för en olycka kommer jag väl alla fall bli 60 år :P
Vilket isåfall skulle innebära 37år som rätt.

Det är något som kan få en på bättre humör åtminstonne!

Men nu ska jag fixa med några andra saker,
Bye//Rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0