Anorexia dygn

För att se hur illa det faktiskt var att leva som jag gjorde under anorexian så kommer jag,
Under 1 dygn ändast leva på bixit och kaffe.
Det är inte helt korrekt,
Då det under den perioden var kaffe och frukt.
Men nu skall jag mest testa för att veta,
Och förhoppningsvis avskräcka mig själv.

Dock så vet jag inte hurvida det kommer avskräcka mig,
Men jag hoppas att det funkar så.
Om inte så vet jag exakt vad för risk det innebär för mig.
Att helvetet riskerar att komma tillbaka.

Dock har jag så pass mycket bättre förutsättningar nu än då att få hjälp.
Fler vänner,
Bor med en vän som faktiskt skulle märka om jag slutade äta,
Och jag är frånbörjan medveten om risken.

Jag är även medveten att jag befinner mig i en del av livet då jag har kontroll på en så pass liten del av mitt liv att det rent tektniskt skulle vara lättare för anorexian att få fäste.

Men jag vet vad jag gör nu.

Dessutom har jag officiellt förvarnat folk.
Både irl och via detta inlägg.

Dumma idéer är ibland värda.
Hoppas denna är det.

I övrigt kommer jag leva som vanligt under detta dygn.
Som i att jag tänker träna, spela och åka in till stan för att träffa folk om jag orkar.
Ska försöka alla fall :)

Ni lär få en raport ikväll om hur det går för mig.
Bye//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0