Anorexia dygn, Rapport 2 & Träningsresultat! :D

Dricker kaffe och vatten,
Tränat lite nu.
Borde träna mer,
Men det blir om en stund.

Bröt lite mot idéen att inte äta annat än bixit.
X3
Åt 4 skivor kalkon,
för att få i mig protein.

Vettigt pga att jag tränade.

Btw så har man faktiskt börjat se lite resultat på mina armar nu,
Och magmusklerna känns alla fall :)

Känns jävligt bra,
Med tänke på att jag varit helt otränad i flera år så känner mig jävligt mycket bättre nu.

Även kommit fram till att jag kan se hur smal jag är när jag har tränat.
Men dock inte annars.
Vilket jag kanske nämnde,
Att jag såg mig själv som alla andra ser mig var tydligen ytterst tillfälligt.
Men just nu ser jag smal ut för mig själv också.
Motivation att fortsätta träna, Jupp!

Särkilt nu när träningen äntligen börjat ge resultat.
^^

För övrigt så är kaffe sjukt nice :)

Hahahah men nu pallar jag inte skriva mer...
Ciao//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0