Anorexia dygn, Rapport 1

Nu har det gått ganska stor del av dygnet.
Hant in till stan, men har alla fall sovit och handlat.
Kände mig svag när jag vaknade,
Dock så har inte hungers känslorna dykt upp än vilket känns ganska illa.
Känslan av svaghet försvann också efter 1 bixit kex och lite te.

Druckit kaffe och te,
Ätit 4 bixit kex och en "Enomdan"(Vitamintabblett).
Testade dock även att äta en chokladbit (inte äns en kvadratcentimeter stor),
För att se så att jag inte fått tillbaka ångesten av att äta,
Vilket jag vet kan hända fortare än man tror.

Känns på sitt sätt rätt så bra.
Ska troligen träna lite mer sen.

I övrigt har jag sysselsatt mig med att titta på bilder från när jag var smal...
:)

En liten exempel bild,
Ja, skum pose,
Men mer relevant: Min arm!

Ja, jag var smal då, i regel även ganska söt,
ända ordenkliga felet jag hittade på det är nog att jag försökte passa in som tjej...

Ännu ett exempel :)
Jag hade smala ben :D


Som sagt, felet var att jag försökte vara kvinnlig.
Dock på sättet att jag försökte bli någon slags söt brud jag,
Med rätt kropp lungt skulle dejta.
Kan väl säga att jag lyckades med det.

Dock så är det inte det relevanta just nu...
Jag har börjat fundera på att bli smal igen,
Dock under mer kontrollerade omständigheter...

För jag passar som det.
Passar inte med underhudsfett.
:/

X3

Dessutom blir ju kvinliga former mindre då :)

Om jag dessutom tränar så kommer det se awesome ut. ^_^

Men som jag nämnde så bor jag med en vän som inte kommer låta mig sluta äta helt hursom.
Så jag kommer inte åka in på sjukhus för nån ny anorexia period... ^_^

Oh well, får se hur det blir.
Kanske, Kanske inte...

Bye//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0