Ana

(Ana= Anorexia)

Är tillbaka i helvetet,
Ser hur jävla äcklig jag blivit.
Att jag inte kunde se.
Men hon är tillbaka för att hjälpa mig ur helvetet igen.

Men jag vet att det inte är någon hjälp.
Bara mer ångest,
Ana hjälper en bli av med det äckliga fettet,
Men man kommer aldrig få se det,
Ångesten blir värre, spegeln, vågen, måttbandet,
Hennes alierade, Dem visar bara fett,
Massor av äckligt fett!

Det blir en ond cirkel.
Därför vill jag inte ha tillbaka henne.
Men jag vet att hon är tillbaka.
Ser min kropp välla över av fett,
Men folk verkar inte se det.
Det är hennes värk.

Socker, fett= Äckligt
Jag= Äckligare
Fetma= Äckligast

Mår skit just nu.
För jag vill kunna ha ett normalt liv.
Vara smal, vältränad.
Ha rätt kropp.

Vill inte!

Men allt jag kan se när jag kollar i spegeln är fett.


Jag vet att det inte syns för andra,
Men det är dubbelhakor och fett valkar överallt.
Jag ska inte se ut så.

Den man ska vara snygg för är sig själv,
den ända man kan tävla med är sig själv.
Osv.
Det är precis det som är felet.
Vad jag ser på mig själv är fett.
Jag har varit lagom smal.
Har varit fysiskt aktiv.
Haft okej kropp.

Men har inte det nu!

Ångest...

Bye//Rikard


Kommentarer
Postat av: Lingva

Du ÄR fysiskt attraktiv. PUNKT. :)

2009-11-28 @ 18:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0