6 minuter kvar...

Tackvare att min förkylning fortfarande är kvar så sitter jag åh tråkar vid datorn...
Kanske märks på dagens inläggs mängd.
När jag började skriva detta inlägg var det ca 6 minuter kvar till jag kunde göra något mer i travian...
Blääh!

Längtar till söndag...
För då kan jag sitta och spela tekken 6, soul calibur eller deadrising på min nya awesome xbox 360!!!!

Istället för att tortera mina stackars läsare med skumma inlägg om ingenting.

bara 2 och en halv minut kvar till jag kan göra nästa sak i travian....


Blääh jag skriver långsamt...
Men det påverkas inte ni av...
Så skitsamma.

Nu tänker jag ge alla roliga läsare ett uppdrag: Länka mig!
Vill ha fler läsare att tortera med mina tråkiga inlägg.
Allvarligt... Ni orkar skicka upp en länk i på er hemsida eller egna blogg.
Om ni nu inte har något sånt... Länka mig i comunity dagböcker, eller presentationer!!!!
För då blir jag mer happy panda :)
Och slutar skriva bittra inlägg ett tag :)
Mål med detta: Mitt rekord med besökare på 1 dag är 11 pers.
Om ni länkar så lär detta gå upp till 30 pers.
Och då kommer jag vara glad i ganska lång tid efter som bloggen blivit 200% mer populär!


So Be Nice!


Så, nu var det jag väntade på i travian klart.
Därför är det 6 minuter igen till jag får göra något mer!

Ciao//Rikard

Kommentarer
Postat av: Anonym

såg att du länkade till mig så då länkar jag dig med ;)

2009-11-10 @ 10:35:31
URL: http://daligtexempel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0