Städ paus!

städat majoritet av dagen,
Så jag är grymt trött just nu.

Kommer fortsätta sen,
Men bestämde mig för att ta en paus efter att ha fått 5 yrsel anfall på under 5 minuter.

Åt faktiskt en del också, 50 g müsli!
(det är ganska mycket för mig)
Det är även 215 kcal,
Så det känns som enormt mycket för mig...

Men jag har troligen förbränt halva kalori mängden på städningen,
hahaha alla fall enligt stegräknaren hahahah.

Är väl mest därför jag klarade att äta det.
Och för att folk blir arga på mig om jag inte äter när jag får yrsel attacker relaterade till att jag ätit förlite.
Vilket det där gälls som.
Då jag tydligen inte hade energi nog i kroppen för att klara städningen,
Jag tillåts inte äta så pass lite att jag inte klarar det jag annars skulle,
Men klarar jag av samma saker bevisar det att energin räcker ^^

Det sista är min tolkning av regeln ja...

Hahaha nu sitter jag alla fall och dricker kaffe,
Vilket innehåller 15 kalorier, en del till då jag har mjölk i (Duktig!!! :D )
Men även koffein vilket ökar förbränningen generellt.
Så det är awesome ^^

Hursomhelst nu ska jag fixa lite annat, ciao//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0