Skola

Snackade en del med mina föräldrar igår...
Kanske hamnar på en internat skola till hösten.
Folkhögskola...

Läsa upp ämnen,
Få hålla på med roliga saker,
Får se.

Känns värt det,
förutom faktumet att det verkar vara så gott som omöjligt att ta sig dit eller därifrån utan bil lr dylikt.
Allternativt så kommer jag behöva ha dubbla åkkort.
Fall jag någonsin vill kunna ta mig in till centrala stockholm.

Detta är inte okej.

Men vill jävligt gärna gå den skolan.
Och kan eventuellt få göra det.

Kommer ju trots allt ha min tv, dator och xbox att roa mig med utöver pluggandet,
Även massa natur att lalla runt och fota i, promenera osv.

Kanske får skaffa lite fler spel,
Och får hoppas att mitt internet funkar där ute...


Oh well... annars får vi se vad som händer.
Men vill komma vidare,
Ha en framtid i någon form.
Och som det ser ut nu så har jag inte det.

Blupp...blupp...

Bye//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0