Kaffe :D

Hahaha nyvaken... LOL
Väntar på att mitt kaffe ska bli klart... ^^

Ska troligen gå och handla om ett tag,
Och ta ut pengar att lägga undan till julfesten.

Blää... ska in till stan senare och se om det blir nått mer bråk idag...
Hahaha

Vart inte mycket till bråk igår...
Var typ några som knuffade på varandra...
Inget mer,
För sen drog dem flesta från andra sidan för att dem fick höra att väktarna kom...
Hahaha fega jävlar...
Dem står fan inte för det dem gör, utan springer så fort väktare eller polisen kommer,
Dem vet så väl att det är dem som gör fel.
hahaha.

Juste... En posetiv sak...
Med lite tur kommer jag eventuellt kunna börja på T...
:D

Om någon månad...

Får se... Ni får höra mer då troligen...

Är kanske inte den bästa lösningen att börja själv...
Osäker på det...

Men för att orka den här tiden så måste nånting börja hända...

Att märka att saker kan förändras,
Att något kommer hjälpa.

Kan faktiskt ge en kraften att fortsätta kämpa.

För den tid som ligger framför mig...
Kommer vara så jävla helvetiskt jobbig...

Men som sagt så får jag se...

Måste efter jul verkligen anstränga mig mer för att få tag i dem,
För just nu är mitt hopp på 0 om det,
Så jag har inte pallat.

Bläää!!!

Så som sagt efter jul och nyår så måste jag verkligen få tag i psyk,
Och alla fall få en tid där...
Måste ha min jävla remiss...

Alla fall få veta att saker ska börja hända.
Men det kommer ta sin tid...

Bläää!!!!!!

Well nu ska jag rollspela tror jag... Ni får ha det bra... ciao//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0