Glödlampa och IMVU

suck, tak lampan gick just...
Och vi har inga nya...
Måste köpa det senare...

Glödlampor räcker för kort tid...
Jag är bitter...

BTW jag har kommit fram till att IMVU är random.

Förut var den ju någon filipinska som började skriva till mig.
Oskyldigt, hon var trevlig så det funkade...

Idag har det varit en bisexuell snubbe som började skriva till mig...
Men han var lite för sexfixerad... så det var väl inget åh snacka med direkt.
5 minuter efter den konversationen avslutades så började någon som tydligen jobbar som webcam strippa skriva till mig...
WTF!
Asså, shore, söt brud...
Men det är ganska random när personen vill att jag ska bli medlem på sidan hon jobbar på...
För att få en gratis kod så jag skulle kunna se henne...

I was confused!

Hahaha well... med randoms som skriver till en så blir man väl bättre på engelska alla fall..
Det är posetivt... ^^^


Men det är WTF fortfarande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0