Gårdagen och idag...

Gårdagen var något random...
Åkte in till stan, Träffade en del folk,
Men lyckades inte få tag i personen jag skulle träffa....

Sen bestämde sig folk för att dra till sjätte tunnan,
Blev medsläpad dit...
Var ganska nice, Schyst folk, random diskutioner m.m.

Sen bestämde vi oss för att dra, så att man skulle orka upp idag...
Sagt och gjort. Men vid tunnelbanan hittar man just den polarn man skulle träffat tidigare på dagen...
Blir medsläpad till en annan krog... Så mycket för att komma hem i tid...
Nåja, var där en stund, blev bjuden på vin... De var nice...

Sen tyckte jag att det var ganska roligt för att han jag bor med och den polarn vi träffade kom tydligen väldigt bra överäns... Hahaha
Så tillslut lyckas vi komma iväg med att motivera dessa två med att det fanns en säng hemma :P
LOL

Hahaha...
Sen somnade jag på soffan...

Vaknade igen klockan 6 på morron... Lite små random...
Duschade, gjorde frukost (hahaha random wok)
sen runt 8 vaknade dem andra...

Nu lallar jag runt och fixar så att jag har allt klart för ikväll...
Hahah mer festande... LOL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0