Förkyld

Inte okej.
Säkert snytit och hostat ut 1 liter slem...
Känns så alla fall...

Är förkyld.

Tryckt i mig vitaminer,
Så jag får hoppas dem hjälper något alla fall...

Är typ det som hänt igår och idag...

Hatar att vara sjuk.

Vill träna- Men får inte,
då det faktiskt kan vara riskabelt.
Blää!

Gjorde några lättare övningar alla fall...
Kändes lite bättre...

Men är ganska bitter...

Är sjukt trött, fast jag sovit ordenkligt.
Och druckit massa kaffe.

Är fortfarande lika död,
Ungefär som att vara nyvaken.

Stör mig på hur lätt jag förlorar kroppsvärmen.
För jag har klätt på mig ordenkligt,
Men fan heller att det hjälpt.
Blää!

Kan alla fall prata lite nu :D

Min röst var så gott som helt borta imorse...

Ska dricka mer kaffe, och te...

För jag har massa te!!!! :D

Det är nice ^^


4 dagar till julafton.
Ska bli frisk...


Och imorrn kommer en av dem närmsta polarna till sthlm :D

Grymt nice...
Om jag kan gå ut vill säga...
Annars blir jag bitter.

Blää!

Med min tur kommer jag väl må sämmre imorrn.
Både fysiskt och psykiskt så jag inte lyckas med något av det jag ska.

-.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0