Ego: Utveckling...

Kom fram till att det skett en del saker senaste tiden.
Ser nästan ut som att jag skulle börjat behandla mig själv med hormoner,
Med faktumet att jag börjat få massa finnar igen (fotot nedan är så pass förmånligt man kan få det),
Detta har jag dock inte gjort. Shore,
tanken att göra det har slagit mig ett par gånger.
Men det känns inte så värt just nu (inga pengar... och vet inte hur det skulle påverka utredningen jag fortfarande jobbar på att få igång).
Lite förvirrad om varför dem börjat dyka upp igen... Oh well...
Varit så sedan oktober nu, att det dyker upp fler än vanligt.

Förvirrande... gillar dock blixten på kameran som är ansvarig för att inte alla syns på bilden :D



Juste... Har ju som ni som läst bloggen vet förlorat en del vikt...
Tycker nästan det börjar synas lite... Vad tycker ni?
Påminelse bild om hur jag sett ut innan:


Om inte annat syns vikt minskningen på min mage (som jag börjar bli av med :D )
Och brösten... Dem fick nyligen för sig att börja växa igen, usch på det.
Men dem har minskat igen under vikt ned gången så jag är glad :D

Riktigt glad.

Men nu tänker jag utnyttja att det går att sitta åh rita vid bordet efter som vi städade igår.
Så ni får ha det bra, bye//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0