Blupp!!!

Okej, punkt 1 så är jag grymt förvirrad över kvinnor...
En person (ja du vet vem du är om du läser detta) verkar vara sur på mig,
till och från, men utan att jag får någon förklaring... Gaaaah!
Och envisas med att konstant berätta hur många denna får i säng osv...

Jag blir allvarligt förvirrad, det är ca 7 månader sedan vi hade något med varandras liv att göra...
Så varför fortsätter hon berätta sånt för mig????
Eftersom jag inte är särkilt intresserad av att veta det,
så förstår jag inte vad som är meningen med att berätta.

Det tjänar inget syfte...
Eller okej,
det finns 2 förklaringar som folk skulle kunna säga:
Bekräftelse,
Eller för att göra mig "svartsjuk".

Bekräftelsen att du kan få nån i säng borde du veta vid det här laget,
Ditt ligg blir inte mer eller mindre äkta för att du säger det till mig.
Någon direkt övrig bekräftelse får du ju inte hursomhelst,
So stop it!

Att göra mig svartsjuk...
Vänta nu...
Jag är personen som mer eller mindre måste ha öppet förhållande,
Svartsjuka är inte riktigt min grej äns när jag är ihop med någon...
Och jag är inte tillsammans med dig längre!!!! Gaaaaaaaah!

Förstår mig inte på folk,
Kommer aldrig göra det.
Men ditt betende stör mig.

Vill du få fram något genom det-
Then just tell me!

I övrigt så var det som sagt julfest igår...
Var inte på så bra humör...
Mådde piss under stora delar,
ägnade ganska lång tid åt att vara bitter på feta människor som inte kan klä sig,
Särkilt dem som verkar tro att dem faktiskt har barnstorlekar fortfarande...
För det är så det ser ut när dem klär sig i sjukt tighta kläder som täcker för lite och framhäver fettvalkarna!

Men blev på bra humör efter ett tag alla fall,
träffade en polare/bekant som jag inte sett på evigheter.

Och en hel del folk som man känner igen sedan tidigare tillfällen med samma klubb... :D

Det var nice... :D

Vi drog typ 40 minuter innan dem stängde.
Så vi hant få tag i sakerna i garderoben innan mega köerna började.
Promenerade till centralen,
Perfekt timing med nattbussen,
Så jag var glad...

Kom hem,
Låg åh diskuterade en stund om diverse random shit,
Sen däckade jag.

Vaknade av att två polare kom åh knacka på...
Random!
Runt 13:00-13:30
Så jag försöker fortfarande vakna till...
Sjukt seg just nu...

blää...


Bye//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0