Äckel!

Förstår inte hur allt i ens värld kan gå så fel.
Försökte vara duktig,
Faktiskt få i mig sådant jag hatar.

Vad fan tjänade jag på det?
Jo, panik ångest anfall.

Vid laget jag kunde gå någon stans så hade kroppen redan hunnit ta upp allt skit.
Så kan inte bli av med det.

Just nu så är verkligen allt fel enligt mig.
Mår illa av min egen jävla dumhet.

Vill spy, trots fobin för det så skulle det kännas värt.
men nu hjälper det inte,
kroppen har tagit upp det jag vill bli av med.

:/

Ångest.

Har kaffe,
Med massa kryddor i.
Hjälper lite.
Men inte tillräckligt.

:/

Måste fan bli av med det...
:/

Förstår inte varför folk försökt få mig att äta sånt..
Hatar bara mat mer då.
Räcker att veta hur mycker shit det är i "nyttig"mat...

Vill inte få i mig äns det om jag hade haft ett val.
Fett är helt klart inte något jag vill få i mig.

Ska försöka göra något vettigt.
Bye//Rikard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0